جمعرات، 21 مئی، 2015

میر تقی میر کی ساری غزلیں


کلیات میر کی ان پیج فائلوں کی اہمیت

ان فائلوں میں میر تقی میر کی ساری غزلیں موجود ہیں۔جن کی تعداد 1916 ہے۔میر تقی میر اردو ادب کے نہایت اور مشہور شاعر ہیں ، ان کی پیدائش 1723میں آگرہ شہر میں ہوئی اور انتقال 1810 میں لکھنئو شہر میں ہوا۔زندگی انتشار اور سکون کے کچھ ملے جلے دور میں گزری مگر ذہن کے شاعرانہ انتشار نے میر کو کبھی خود سکون سے بیٹھنے نہیں دیا۔ میر زندگی کے مشاہدے کا اردو غزل میں اب تک سب سے بڑا شاعر ہے۔ جس کی اہمیت کو اردو کے ہر بڑے نقاد نے تسلیم کیا ہے۔میر کی زندگی کے حالات اور خیالات کے لیے نکات الشعرا، ذکر میر(جو کہ فارسی، اردو اور انگریزی زبانوں میں انٹرنیٹ پر موجود ہے)فیض میر وغیرہ اہم ہیں، جن کو خود میر نے ہی لکھا ہے۔ نثار احمد فاروقی نے میر کے اپنے لکھے ہوئے بہت سے حالات میں ان کے مبالغےکی بھی نشاندہی کی ہے،ان سب کے علاوہ میر کے حالات بہت سے اردو تذکروں مثال کے طور پر گلشن ہند،مجموعہء نغز، گلشن بے خاروغیرہ میں موجود ہیں۔اردو شاعری کے باب میں مطالعہء میر کی اہمیت ہمیشہ نمایاں رہے گی۔یہ ان پیج فائلیں ایک زپ فولڈر میں موجو د ہیں، جن کی تعداد دس ہے،(2 سے 11 تک موجود ان فائلوں میں فائل نمبرایک اس لیے موجود نہیں ہے کیونکہ وہ مضامین پر مشتمل ہے، اور اسے میریات کے باب میں اردو دنیا پر کسی اور موقع پر ڈائونلوڈ کے لیے فراہم کیا جائے گا۔جس طرح میر کی دوسری شعری اصناف پر مشتمل فائلیں بھی ایک الگ موقع پر ادبی دنیا ویب سائٹ پر ڈائونلوڈنگ کے لیے فراہم کرائی جائیں گی۔)میر کی غزلوں کی دی جانےوالی ان ڈائونلوڈایبل فائلز کا مقصد یہی ہے کہ اب آسانی سے ان کو یونی کوڈ میں کنورٹ کرکے کوئی شخص بھی اسے فیس بک، میل ، ٹوئٹر یا کسی اور ذریعے سے کہیں بھی شیئر کرسکتا ہے، انہیں ڈائونلوڈ کرکے آپ اپنے کمپیوٹر میں فارغ اوقات میں پڑھ سکتے ہیں۔بہتر نشتروں کا زمانہ گزر گیا ہے، اب میر کے ان ہزاروں نشتروں سے آپ سینہء ذوق بصد شوق چھلنی کرواسکتے ہیں۔

ڈائونلوڈ کرنے کا طریقہ

'میر کی ساری غزلیں' کے عنوان پر کلک کرکے آپ شیئر فورڈ کی ویب سائٹ پر پہنچ جائیں گے، وہاں انگریزی میں کلیات میر لکھا ہوگااور ساتھ میں نیچے ڈائونلوڈ اور شیئر کے بٹن دیے گئے ہونگے۔ڈائونلوڈ پر کلک کرتے ہی ایک دوسرا برائوزر بھی کھل جائے گا، مگر وہ ایک اشتہاری برائوزر ہوگا جسے آپ کو کلوز یعنی بند کردینا ہے، اب آپ واپس اسی صفحے تک پہنچ جائیں گے۔ ڈائونلوڈنگ کے لیے وہاں دو آپشن موجود ہونگے۔

1۔پریمیم ڈائونلوڈ:اس کے ذریعے وہی لوگ ڈائونلوڈنگ کرسکتے ہیں، جو کہ شیئر فورڈ کی طے شدہ قیمت دے کر اس کے ممبر بننا چاہتے ہوں یا پہلے سے ممبر ہوں، اس میں انتظار کی زحمت بالکل نہیں اٹھانی پڑتی ہے، اور کلک کرتے ہی فائل ڈائونلوڈ ہوجاتی ہے۔

2۔فری ڈائونلوڈ: اس آپشن پر کلک کرنے کے بعد آپ کو تقریبا بیس سے تیس سکینڈ تک کا انتظار کرنا ہوگا، جب لکھے ہوئے بیس یا تیس سکینڈس کا عرصہ مکمل ہوجائے گا تو آپ کی فائل ڈائونلوڈ ہوسکے گی۔اس کے لیے آپ کو شیئر فورڈ کا ممبر بننے یا کوئی قیمت ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

فائل ڈائونلوڈ ہونے کے بعد آپ کے کمپیوٹر کے 'ڈائونلوڈز' فولڈر میں چلی جائے گی۔اب آپ اس برائوزر کو کلوز یا منی مائز کرکے وہاں جائیں، وہاں 'کلیات میر' کی فائل پر جائیں اور رائٹ کلک کریں۔رائٹ کلک کرتے ہی بہت سارے آپشن آجائیں گے، جن میں سے آپ کو 'ایکزٹریکٹ آل(Extract All)کے آپشن پر کلک کرنا ہوگا۔ اس کے بعد ایک مزید ونڈواوپن ہوگی، جس میں ایکزٹریکٹ یا کینسل کے بٹن موجود ہونگے، ایکزٹریکٹ پر کلک کرنے سے فائل اپنے آپ ڈائونلوڈز فولڈر میں ہی ایک سادے فولڈر کی صورت میں سیو ہوجائے گی اور کینسل پر کلک کرنے سے یہ عمل رک جائے گا۔

اس کے بعد اس سادے فولڈر میں جاکر آپ ان تمام دس ان پیج فائلوں کو پڑھ سکتے ہیں۔


کیا آپ کے کمپیوٹر میں ان پیج موجود نہیں ہے؟

اگر آپ ان تمام فائلوں کو حاصل کرنا چاہتے ہیں اور یہ سوچ کر مایوس ہورہے ہیں کہ آپ کے کمپیوٹر میں ان پیج موجود نہیں ہے تو گھبرائیے مت ! انٹرنیٹ پر بہت سے ان پیج ورجن پہلے سے موجود ہیں۔ یہاں ہم آپ کی سہولت کے لیے ان پیج 2012کو ڈائونلوڈ کرنے کا لنک دے رہے ہیں۔امید ہے کہ یہاں سے ان پیج ڈائونلوڈ کرنے کے بعد آپ اطمینان سے میر کی غزلوں یا ہماری طرف سے فراہم کرائی جانے والی دوسری اہم ادبی کتابوں یا تخلیقات و تنقیدات کا لطف حاصل کرسکیں گے۔




4 تبصرے:

گمنام کہا...

اہم اور قابل تحسین کام کیا ہے بھائی

MIRZA ATHAR ZIYA کہا...

Great Work
Congratulations
Thanks

Ahsan Kamal کہا...

it says:"
The file link that you requested is not valid"

Tabish Siddiqui کہا...

براہِ کرم لنک اپڈیٹ کر دیں۔ کام نہیں کر رہا

رابطہ فارم

نام

ای میل *

پیغام *